رسانه ها باید مخاطب و بحران را به خوبی بشناسند|خبرنگاران حوزه بحران، مصالح ملی را در نظر بگیرند|نیش و کنایه رسانه ها بسیار است | از نقدمنصفانه استقبال می کنیم....
امروز اطلاعات دنیا با دقت و در کمترین زمان ممکن منتشر می شود و در این میان نقش خبرنگاران بسیار مهم است به ویژه اینکه اخبار مربوط به حوزه بحران و بلایای طبیعی باشد.یونسکو براساس سه اصل آموزش، علم و فرهنگ فعالیت می کند و راه رسیدن به صلح و سعادت از این سه مسیر می گذرد....
دومین نشست هماهنگی زیر ساخت های ارتباطی قرارگاه ثارالله و سازمان مدیریت بحران کشور با حضور نمایندگان مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات و مرکز حراست در محل سایت مانیتورینگ وزارت کشور تشکیل شد.
رسانهها برای جذب مخاطب به هر چیزی انگ بحران میزنند. رسانههای کماعتبار، کارشناسان کماطلاع و افراد دیگر هستند که انگ بحران را در جامعه افزایش میدهند، پس ابتدا باید بحران را به تعریف اصلی خودش برگردانیم.
در اولین جلسه کارگروه تخصصی مردم نهاد مدیریت بحران کشور راههای جذب مشارکت سازمانهای مردم نهاد در مواقع بروز حوادث و بحرانها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در راستای پاسخگویی مناسب و مطلوبتر به حوادث و سوانح، در همه استان ها تیمهای واکنش سریع تشکیل دادهایم که در صدد هستیم این تیمها را در شهرستانها هم توسعه دهیم.